Jump to content

Er Det Noen Norske Folk Her?


theviking

Recommended Posts

Jag ar fodd i Nordfjord-trakten. Bodde 6 ar i Norge, men flyttade da till Sverige dar jag vaxte upp. Fremdeles Norsk Statsborgere - men sprak ar svenska nu for tiden... :o

Men, jag ar alltid lika stolt nar jag stracker fram mitt roda fina pass fran Norge/Noreg...

Bodde en tid i BKK for 10 ar sedan men finns numera i Dallas sedan 5 ar tillbaks.

Ha det!

/// dfwbkk

Link to comment
Share on other sites

jei er ikke norsk ... men jag pratar svensk ... nik-noi .. at least ...

norrmaennare, forget it ... it's the same as it is about the german try.

switch into english and we ALL do well (imho)

off-side your original topic, just a question to you scandinavian guys (mostly referring to swedish though):

anyone of you having FREQUENTLY delivered (fresh) Snus into Los?

will settle down Los soon and having quite big trouble to get Swedishmatch deliveries into Thailand. Was told via Swedishmatch that Yes they deliver but NO no guarantee that thai customs will allow import.

HOW do you snus-using guys (and girls) manage your daily needs? (aaaah, don't tell me you quit but start smoking instead...I KNOW about that solution...but it's not for me. i never smoked my whole life and will never ever start to do so...)

tack sa mycket,

:o

Link to comment
Share on other sites

I don't eat snus but I know people who do. Sometimes Thai customs assess a tax, sometimes not. Sometimes they treat it as food, sometimes as tobacco. I think as long as each shipment is not too large you won't have any trouble. But if you try to bring in huge quantities they may get confused. I think I heard that the scandinavian church sell snus (or at least did).

...update: their website says that they sometimes have snus for sale...

http://www.skut.com/tider.htm

Link to comment
Share on other sites

thx for yr hints folks.

scandinavian church no good deal. almost no time have nothing...

import in small quantity - worth a try.

and - just to give as info - you cannot and definitely SHOULD NOT, never ever EAT snus .... would be the same if you eat cigarettes my dear.... :o

Link to comment
Share on other sites

I know, I know, a finely ground brown coloured substance administered through the nose.

- non-addictive, if you have it every 2 hours.

Are you confusing it with snuff? Same-Same but Different, Snus is now sold in little fiber sacs that are squeezed between the lips and teeth.

If you see any golden hair boys around showing a lump under their upper or lower lips - its the vikings.

:o

Link to comment
Share on other sites

Plenty nordmenn her i Thailand. Jeg har ikke peiling på hvor mange som bruker Thai visa. De fleste nordmenn bor i Pattaya og Bangkok. Jeg har vært her siden 1978, gift to ganger, trett av Pattaya. For mye drikking i pattaya, fikk hjerteinfarkt

og lever nu rolig i Isan med min andre kone. Tror jeg flytter til Nongkhai eller loei

etter jul.

Roy

Link to comment
Share on other sites

Noen norske som leser dette forum?

Hvorfor kan ikke vi starte en tråd, når de tyske gjør? :D

Bor dere i los?, eller ferierer der?

Fortell, fortell.....hehe  :D

Hej alla Skandinaver! :o

Jag bodde flera år i Sverige när jag var liten och sedan igen i några omgångar när jag var i tonåren.

Det har blivit flera år i Amerika också,och många andra länder,men längsta tiden som jag har bott i ett och samma land är här i Thailand.

Norge är ett väldigt vackert land!Jag var där och campade och fiskade ganska många gånger som grabb. :D

Jag trivs otroligt bra med mitt liv här i Thailand fast jag har sällan haft någon kontakt med några "Faranger" under de senaste åren.

Hälsningar. :D

Snowleopard.

Link to comment
Share on other sites

A majestik møøseA Møøse once bit my sister...No realli! She was Karving her initials on the møøse

with the sharpened end of an interspace tøøthbrush given

her by Svenge - her brother-in-law - an Oslo dentist and

star of many Norwegian møvies: "The Høt Hands of an Oslo

Dentist", "Fillings of Passion", "The Huge Mølars of Horst

Nordfink"...

Mynd you, møøse bites Kan be pretty nasti...

Link to comment
Share on other sites

Noen norske som leser dette forum?

Hvorfor kan ikke vi starte en tråd, når de tyske gjør? :D

Bor dere i los?, eller ferierer der?

Fortell, fortell.....hehe  :D

Hej alla Skandinaver! :o

Jag bodde flera år i Sverige när jag var liten och sedan igen i några omgångar när jag var i tonåren.

Det har blivit flera år i Amerika också,och många andra länder,men längsta tiden som jag har bott i ett och samma land är här i Thailand.

Norge är ett väldigt vackert land!Jag var där och campade och fiskade ganska många gånger som grabb. :wub:

Jag trivs otroligt bra med mitt liv här i Thailand fast jag har sällan haft någon kontakt med några "Faranger" under de senaste åren.

Hälsningar. -_-

Snowleopard.

Hej igen alla Svenskar,Norrmän,Danskar,Finländare,Islänningar och Grönlänningar! :(

Vart tog allihopa vägen? :D

Blev dom depoterade? :D

Hälsningar.

Snowleopard

Link to comment
Share on other sites

Neida...jeg er sikker på at det er flere her..... :D

Det er bare det at de fleste har vel tatt så mange beer chang, at de ikke greier å tyde norsk lenger, hehe :D

Hilser ihvertfall til alle norske folk i los.....i will be there soon, hehe :o

Link to comment
Share on other sites

Jag kliver på flyget imorron bitti klockan 10.

DFW-NRT-BKK...20 timmar i luften. Landar Söndag kväll.

Blir bara en dryg vecka denna gång - ska hämta hem familjen som har varit 10 veckor uppe i Chiang Rai, medans jag slitit hund i Dallas... :o

Alltid en speciell känsla att kliva ur planet på Don Muang...

Vet ni om något natt-öppet ställe kommer att visa EM-finalen på Söndag?

mvh /// Micke (dfwbkk)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.










×
×
  • Create New...