Jump to content

Recommended Posts

Posted
hihi,

can u suggest me a good and convenient video converter fit 3gp, i have tried some of video converters, but u know it doesnt fit for mine?? please!!! :o

Move to Internet and Computer Forum

///MOVED

Posted

Do a search on this forum because there a lot post's and topic about video converting.

Posted
hihi,

can u suggest me a good and convenient video converter fit 3gp, i have tried some of video converters, but u know it doesnt fit for mine?? please!!! :o

Do a search on google for SUPER. Its free fast and easy to use. Better than any paid software I have tried.

• 2 months later...
Posted

What I am using is another popular Video Converter program: Pavtube Video Converter.

It is used to convert files between all popular video/audio formats such as AVI, WMV, MPEG, MPG, MP4, MOV, DV, H.264, 3GP, MP3, AAC, WMA, AC3, and so on, which are supported by iPod, Zune, iPhone, Apple TV, PSP, Creative Zen, Pocket PC, Mobile Phone, Xbox 360, PDA, etc.

• 2 months later...
  • 4 weeks later...
Posted
hihi,

can u suggest me a good and convenient video converter fit 3gp, i have tried some of video converters, but u know it doesnt fit for mine?? please!!! :)

Freeware is enough, you can get VideoMax Free Video Converter at free-star.org.