Jump to content

Recommended Posts

Posted

30170010-01.jpg

AP Honda Co Ltd, the biggest player in the motorcycle market joins forces with its business partners to offer free maintenance service after the flood recedes in six provinces in the Central region.

During Nov 15 and Nov 29, free services under the "Honda Cares for Flood Victims" project cover the replacement of lubricant oil, gear oil, spark plugs, air filter, as well as engine check-up and maintenance. This will be carried out by a caravan of 72 technicians.

Joining the campaign are Honda dealers, Ministry of Education’s Office of Vocational Education Commission (OVEC), Ministry of Interior’s Department of Disaster Prevention and Mitigation (DDPM). They will visit Nakhon Sawan, Uthai Thani, Sing Buri, Angthong, Lop Buri, and Ayutthaya.

"The service will also be considered for other flood-affected areas when the flood recedes until the situation returns to normal," said Chiaki Kato, president of AP Honda Co Ltd.

The caravan will first be at Uttayan Nakhon Sawan from November 15 to 17; Clock Tower in Uthai Thani from November 19 to 21; Fa Krob Klong, Sing Buri from November 23 to 25; and City Hall, Angthong from November 27 to 29. The second team will visit Si Nakhon, Nakhon Sawan from November 15 to 17; Wong Wian Sa Kaew, Lop Buri from November 19 to 21; Pridi Bridge, Ayutthaya from November 23 to 26; and in front of Somchai Motor Sale in Tha Rua, Ayutthaya from November 28 to 29. Vocational students joining the caravan will receive on-the-job training.

Since the beginning of the flood, Honda and its dealers have helped the victims with life-relief packets, drinking water, tents, other necessities, and the free maintenance service to revive the damaged motorcycles. Honda Group in Thailand also recently donated Bt100 million to the Thai Red Cross Society. Under our "Honda Cares for the Flood Victims", all aims to relieve the plight and help lower the expenses of the flood victims, as well as to help the rehabilitation once the flood recedes.

nationlogo.jpg

-- The Nation 2011-11-16

Posted

FYI, Kawasaki Thailand offering similar service for flood victims-

โครงการช่วยเหลือลูกค้าคาวาซากิผู้ประสบภัยน้ำท่วม

ถึงผู้ใช้รถจักรยานยนต์คาวาซากิที่ประสบภัยจากน้ำท่วมทุกท่าน

หากรถของท่านได้รับความเสียหายที่เกิดจากน้ำท่วมในครั้งนี้ โปรดติดต่อขอเข้ารับบริการจากผู้จำหน่ายในเขตพื้นที่ของท่าน

หรือติดต่อได้ที่...บริษัท คาวาซากิ มอเตอร์ เอ็นเตอร์ไพรส์ (ประเทศไทย) จำกัด

โทร. 02-247 7933 ( สายตรง ) 02-246 1510-6 ( ต่อ114 ,115 ) วันจันทร์ –เสาร์ ( 08.00น. –17.30 น.)

แฟ๊ก. 02-246 1517 หรือติดต่อผ่านทางเวปไซต์ www.kawasaki.co.th

มาตรการความช่วยเหลือรถที่ถูกน้ำท่วม :

1. ฟรี ! ค่าแรง

2. ฟรี ! น้ำมันเครื่อง, ไส้กรองน้ำมันเครื่อง , แหวนรองน็อตถ่ายน้ำมันเครื่อง, โอริงฝาครอบกรองน้ำมันเครื่อง

3. อะไหล่ภายในเครื่องยนต์

เฉพาะชิ้นส่วนที่ได้รับความเสียหายจากน้ำท่วมเท่านั้น ให้ส่วนลด 75% จากราคาขายปลีก

( ยกเว้นชิ้นส่วนที่เกี่ยวกับระบบท่อไอเสีย, ระบบกรองอากาศ )

4. อะไหล่ภายนอกเครื่องยนต์

เฉพาะชิ้นส่วนที่ได้รับความเสียหายจากน้ำท่วมเท่านั้น ให้ส่วนลด 50% จากราคาขายปลีก

ระยะเวลาของโครงการ : ระยะเวลาในการให้ความช่วยเหลือเริ่มตั้งแต่วันนี้จนถึง 30 พฤศจิกายน 2554

หมายเหตุ :

มาตรการความช่วยเหลือประกาศ ณ.สถานการณ์ ปัจจุบัน

หากมีการเปลี่ยนแปลงมาตรการความช่วยเหลือจะประชาสัมพันธ์ให้ทราบ ในโอกาสต่อไป

For all Kawasaki customers who got the affect from the flood, if your motorcycle was damaged by this flood,

please contact us to have the service in your area. Or contact Kawasaki Motor Enterprise (Thailand) Co., Ltd.

Tel. 02-247-7933 ( Direct line ) 02-246-1510-6 ( ext. 114, 115 )

Mon-Sat (8.00 am. - 5.30 pm.)

Fax: 02-246-1517 Or via our website: www.kawasaki.co.th (contact us)

The scheme covers:

1. Service fee is free

2. Engine oil, oil filter, washer, O-ring of oil filter cap are free

3. Special discount on engine parts

Only the parts were damaged by the flood will get 75% discount from retail price (Except exhaust system, air filter system)

4. Special discount on frame parts

Only the parts were damaged by the flood will get 50% discount from retail price

Period: This flood relief program will be available from today until 30th November 2011.

Remarks: This service is announced under recent circumstances. If there will be any changes we will update later on.Link: http://www.kawasaki.co.th/th/newsdetails.asp?id=27

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...