Jump to content

Recommended Posts

Posted

Got over 20 empty emails from the Dutch Embassy BKK this morning, and it still goes on, temporary adding them to spam does not help (Gmail) because their e-mails bypass the blockage.

Very strange. Anyone else from NL the same ?

Posted

Correct; I've been receiving many of these, and then I also received a genuine message from the Embassy:

Beste geregistreerde Nederlanders, er worden sinds vanochtend herhaalberichten vanuit onze dienstpostbus gestuurd die gekoppeld is aan het registratiestysteem dat door een externe provider wordt beheerd. Wij zijn op dit moment druk bezig om dit probleem op te lossen maar zijn afhankelijk van onze externe provider. Wij vragen u om begrip en bieden onze excuses aan voor het ongemak die dit met zich meebrengt. Ik verzoek u niet het noodnummer te bellen en geen antwoordmails te sturen aan de ban-ca postbus op de inkomende mailberichten. Alvast veel dank voor uw medewerking. Graag maak ik van deze gelegenheid gebruik u een gezond en gelukkig Nieuw Jaar toe te wensen. Met vriendelijke groeten, Jeannette Verkerk Plaatsvervangend Hoofd Algemene en Consulaire Zaken www.netherlandsembassy.in.th

Looks to me like a bit of a Prank, hey ?

Just goes to prove: All's not well at Dyke-hoppers Embasy

Posted

Correct; I've been receiving many of these, and then I also received a genuine message from the Embassy:

Beste geregistreerde Nederlanders, er worden sinds vanochtend herhaalberichten vanuit onze dienstpostbus gestuurd die gekoppeld is aan het registratiestysteem dat door een externe provider wordt beheerd. Wij zijn op dit moment druk bezig om dit probleem op te lossen maar zijn afhankelijk van onze externe provider. Wij vragen u om begrip en bieden onze excuses aan voor het ongemak die dit met zich meebrengt. Ik verzoek u niet het noodnummer te bellen en geen antwoordmails te sturen aan de ban-ca postbus op de inkomende mailberichten. Alvast veel dank voor uw medewerking. Graag maak ik van deze gelegenheid gebruik u een gezond en gelukkig Nieuw Jaar toe te wensen. Met vriendelijke groeten, Jeannette Verkerk Plaatsvervangend Hoofd Algemene en Consulaire Zaken www.netherlandsembassy.in.th

Looks to me like a bit of a Prank, hey ?

Just goes to prove: All's not well at Dyke-hoppers Embasy

A Google Translation of the above comes up with.

Dear Dutch registered, there are repeat posts since this morning from our mailbox service

sent linked to the registratiestysteem by an external provider is managed. We are

Currently busy with this problem but are dependent on our external provider. We ask

your understanding and apologize for the inconvenience this entails. I urge you not

emergency number to call and no reply to emails sent to banks about the incoming mailbox on the mail.

Already many thanks for your cooperation. May I take this opportunity to a healthy and happy New

Years to come. Sincerely, Jeannette Verkerk, Deputy Head of General and Consular

Business www.netherlandsembassy.in.th